ALL OVER AGAIN



Hee hallo, ik ben natuurlijk weer eens een tijd gestopt met m'n blog, vanwege drukte met school en bla bla.. allemaal excuusjes die niet zo bijzonder zijn. Maar vanaf NU heb ik besloten om toch echt weer te bloggen, ik merk dat als ik op andere blogs kijk ik denk.... aaah ik had ook nog een blog en wil daar zo veel meer mee doen! Ik zal er van alles en nog wat opzetten, omdat mijn leven nu ook van alles en nog wat is. Ik woon half in Tilburg, half in Dongen bij mijn ouders. Ik werk in Oosterhout, mijn opleiding zit in Doorn en ik shop vaak in Eindhoven. Ik ben dus ook overal en nergens en reis best wel veel door dit landje. Ik hou van feestjes en ben ook wel elke week een keer in de stad te vinden. Soms om een drankje te drinken, een hapje te eten of gewoon even wat winkeltjes kijken. Hopelijk gaan jullie het een beetje interessant vinden en maak ik nog wat mensen blij met al mijn verhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten