SUMMER WEEK


Weer een weekje voorbij met heerlijk weer, ik heb er van mogen genieten, omdat ik niet heel veel verplichtingen had. Ik ging maandag en dinsdag naar school en ging naar mijn kamer. Woensdag moest ik naar de tandarts en lunchte ik bij mijn opa en oma. Donderdag had ik een afspraak, deed ik dingen voor school en ging de bbq aan. Vrijdag bezocht ik wat winkels in Antwerpen, werkte ik de koopavond en keek ik een filmpje. Zaterdag moest ik ook weer werken en paste ik 's avonds op, op het kindje van mijn nicht.




Zoals ik al had verteld in de vorige 2 posts, ging ik dus sushi eten met mijn zusje afgelopen zondag. We bestelden heel veel lekkere dingen waaronder crispy-rollen, asuka-rollen, tamago's en nog veel meer. Toen we de plank van de bovenste foto op de tafel kregen schrokken we ons dood. Bestellingen doorgeven was veranderd, dit ging namelijk via de i-pad en ik dacht dat ik veel te veel had aangeklikt! Gelukkig was het een foutje van de serveerster, want anders zaten wij na deze ronde al vol haha.


Maandag helaas weer naar school, ik had best een lange dag en mijn ouders stuurden allemaal foto's van hen in de zon in Oostenrijk... ik was jaloers. (die 74% was van mijn laptop, krijg ik niet weg)

Ik moest deze week 2 presentaties geven en een daarvan was voor recht. Hier was ik bezig om de presentatie in elkaar te zetten.


Dinsdag had ik veel tussenuren en wachtte ik totdat er een vriendinnetje van me op school was zodat we gezellig samen konden gaan lunchen. Ik nam een stevige boterham met zalm. Ik droeg lekker comfortabel mijn nike air max. 's Middags werd het nog verrassend lekker weer en ging ik weer terug naar mijn kamer in Tilburg.

Ik ben al zo lang aan het twijfelen over welke sneakers ik graag wil kopen voor de komende winter. Dinsdag struinde ik na school heel internet af op zoek naar mooie. Deze van de pull and bear vind ik erg leuk en zijn ook maar 39.99. Later deze week heb ik toch weer andere gezien van adidas die hier op lijken, maar die ik dan toch mooier vind, 109.95 helaas :(

Heerijk, na een dagje school met een knot op mijn kop op de bank.

Ik moest mijn kamer nog wel opruimen en besloot om dit woensdag ochtend te doen. Vervolgens ging ik naar het huis van mijn ouders, omdat ik daar in de buurt naar de tandarts moest, alweeeer een gaatje vullen helaas. 's Middags ging ik langs mijn opa en oma om gezellig met hen te lunchen aangezien ik mijn 2 uurtjes school had gemist door de tandarts.
Donderdag had ik 's ochtends een afspraak en moest ik daarna wat boodschappen halen. Ik liep door het park en vond de zon daar schijnend heel mooi.
Ik had een spijkerblousje aangetrokken met mijn zwarte gecoate broek, maar my godddd het was zo warm! Toen ik thuis kwam heb geluncht en me daarna meteen omgekleed. Ik trok een jurkje aan. Ik deed wat dingen voor school en nam een kijkje op netflix wat ik nu door mijn nieuwe telefoonabonnement 6 maanden gratis mag gebruiken.
Ik maakte 2 lekkere boterhammetjes voor mezelf. 1 met kipfilet en 1 met huttekase, tomaat en sla. jammieeeee!

Aan het eind van de middag besloten mijn zusje en ik om lekker de bbq aan te doen 's avonds dus ik moest snel nog wat dingetjes halen bij de supermarkt. Dit is het resultaat en we hebben zoooo lekker gegeten!

Gezellig avondje met z'n 2tjes buiten, want het was lekker weeeeeer! 's Avonds keken we naar expeditie robinson en naar bluf!
Ontbijtje van bananen/caramel kwart van optimel met krentjes, cocos en kaneel. Zoooo lekker! Ik ben verslaafd hier aan en eet het bijna elke ochtend.

Vervolgens ging ik langs een vriendin om haar op te pikken om naar Antwerpen te gaan. Ik kocht wat dingetjes (te zien ik mijn vorige post) en reed vervolgens weer naar huis om 's avonds de koopavond te werken.


Allebei klaar met werken en allebei hartstikke moe! Nu we toch netflix hebben.... tijd voor een filmpje.


Bino erbij, chipjes erbij en we begonnen met 'De Verbouwing', na een kwartier vielen we zowat in slaap van het saaie verhaal en hebben we snel 'Alles is familie' op gezet, hadden we allebei al gezien maar die vonden we zo leuk...,. nog een keertje was niet erg.
Zaterdag weer vroeg op om te gaan werken. Ik werkte van 11 tot 5, maakte thuis snel een soepje klaar voor mij en m'n zusje en ging weer naar mijn nicht om daar op haar kindje te passen. Ik lag uiteindelijk rond 2 in bed en was kapot haha. Ik merk dat ik van sommige dagen niet heel veel foto's heb dus daar moet ik komende week maar eens meer aan denken! Nu ga ik nog heerlijk zondag vieren, daaaaaaaaaaaaaag! :)

5 opmerkingen: