I DON'T KNOW WEEK


Drukke week weer, ook een week met heel veel huiswerk van school bah. Natuurlijk heb ik ook veel andere dingen gedaan zoals, naar school toe, werken, leuke dag naar het strand met vriendinnen enzovoort... je ziet het allemaal op de foto's hier beneden! Op naar weer een nieuwe week, met veel leren helaas, maarja dat hoort ook bij het leven van een studentje.

Maandag ochtend ben ik mee gereden met mijn vader naar Tilburg. Hij zette mij af bij mijn kamer. Hier heb ik even lekker niks gedaan, aangezien ik echt dood moe was haha, beetje internetten, kopje thee drinken en toen was het om 9:30 alweer tijd om naar school te gaan.
Ik had die dag een belangrijke opdracht voor recht, dus ik sprak af met klasgenoten om dit nog even door te nemen in ons tussenuur. Aan het eind van de dag moesten we de opdracht doen, en we hebben hem gelukkig gehaald!
 Dinsdag ochtend moest ik heel vroeg naar school! Ik stond al om 7:00 op om mijn bus te halen. Ik droeg mijn mintgroene puma's weer een keer. 


Gelukkig had ik maar 3 lesuren en was ik op tijd weer in Tilburg. Ik moest een brief afgeven bij het makelaarskantoor en liep terug door de stad... en toen zag ik een hele mooie winterjas hangen. Ik paste hem en was meteen blij! DIE NEEM IK! haha. Ik zal er nog duidelijkere foto's van plaatsen. Ik kocht de grijze sjaal er ook bij.


's middags werkte ik nog aan school en daarna ben ik met mijn vader mee naar het huis van mijn ouders gereden. Toen ik thuis kwam lagen deze beauty's op me te wachten! Ik trok ze meteen aan en heb ze de rest van de avond niet meer uit gedaan.

Ik at dus 's avonds thuis, en keek daarna naar een aantal programma's, waaronder RTL Late Night waarin in Peter R de Vries vertelde over de zaak van John en Linda de Mol. Ik vond het best indrukwekkend.


Woensdag ochtend werd ik wakker en deed ik wat aan m'n blog en werkte ik daarna aan school. Rond 4 uur moest ik naar een bedrijf waar ik nog een afspraak had en daarna ben ik weer doorgereisd naar mijn kamer in Tilburg. Vind het toch altijd fijn om thuis bij mijn ouders wat huiswerk te maken, daar is het een stuk rustiger dan op mijn kamer.
's Avonds kwam er in Tilburg een vriend van me langs. We maakte samen Taco's en dronken Rode wijn, jammie! Lang geleden dat ik dat op heb, maar ik vind het zo lekker af en toe!


Ontbijtje op donderdag, nu optimel appel/kaneel met wat rozijntjes erin. Heel lekker, maar de optimel banaan/caramel blijft toch m'n favoriet.


Staan we weer, op de bus te wachten.. uiteraard met mijn nieuwe adidasjes aan mijn voeten en een muziekje in mijn oren.


Ik volgde 2 lessen Engels, we hebben komende week tentamens en dit waren de laatste 2 lessen. Hopelijk ga ik het allemaal halen, ik ben namelijk best wel zenuwachtig voor deze tentamenweek.


De foto's van het feestje van afgelopen weekend stonden online, er zaten erge foto's tussen.. maar gelukkig waren die van mij en m'n vriendinnen wel leuk.


En nog eentje van mij en m'n zusje samen!


Donderdag ging ik na school weer naar mijn ouders toe,  ik heb heel veel dingen nog te doen o.a. voor school. Hier zit ik te wachten op mijn trein naar Rijen, daar kwam mijn moedertje me ophalen, schat!


Donderdag avond was het natuurlijk weer tijd voor expeditie robinson, mijn zusje en ik hadden zin in iets lekkers dus we reden op het laatste moment nog naar de supermarkt. Zij koos een bak met appeltaart ijs haha en ik koos pepernoten.. jammie! Eenmaal thuis ploften we op de bank en kwamen we daar niet meer vanaf


Vrijdag ochtend zag ik ineens een banaan liggen bij ons thuis (haha die hebben we dus echt nooit) en ik wilde daar iets mee maken. Ik besloot om 2 banaan-ei pannenkoekjes te maken, van 1 ei en 1 banaan, ik gooide door het beslag ook nog wat kokos en kaneel. Helaas bleven de pannenkoekjes niet echt heel in de pan maar ze smaakte toch heel lekker.


Weeeer school maar kon me totaal niet concentreren. De laatste tijd heb ik zo'n zenuwachtig gevoel, maar geen idee waarvoor.. M'n moeder vroeg of ik even mee boodschappen ging doen en dat deed ik maar als afleiding. We vonden het zo'n lekker weer dat we zin hadden om even op het terras te zitten, mijn zusje kwam na school ook nog even en we dronken gezellig wat met een paar olijfjes erbij.


's Avonds moest ik weer de koopavond werken en ging ik daarna door naar een vriendinnetje. We hadden elkaar al lang niet gesproken en dronken gezellig een wijntje. Ook kwam er nog een ander vriendinnetje langs, het was gezellig! Toen ik thuis kwam zat mijn vader nog in zijn eentje voor de tv en ik besloot samen met hem nog een wijntje te drinken.. Daarna lag ik rond half 1 redelijk op tijd in bed op de vrijdag avond.


Goodnight :)


Zaterdag verzamelden we rond 11:00 met z'n 13e bij een vriendin. We hadden om 14:00 een high tea in Hoek van Holland, stukje rijden vanaf ons. We reden er wat eerder heen zodat we van te voren nog wat tijd hadden op het strand. We hadden ongeveer anderhalf van te voren en we dronken gezellig wat in een strandtent, daarna maakte we nog wat foto's op het strand.


Om 14:00 hadden we dus de high tea en we begonnen met een glaasje prosseco!


En daarna de high tea, we vonden het lekker en het was niet heel erg veel, ik vond dat wel fijn, want kan daar best wel last van krijgen als ik heel veel eet haha


's Avonds aten we thuis (alweeeer) hapjes voor de tv. Ik vond dit wel lekker, zat namelijk toch nog best voor na de high tea en nu kon ik gewoon pakken waar ik zin in had.


Samen met mijn moeder, ik kan soms echt genieten van een avondje samen met mijn ouders.


Zondag ochtend wake-up, m'n kamer bij mijn ouders is een bende.. ik weet het, vandaag geen tijd om het op te ruimen, want ik maakte het ontbijt, omdat mijn moeder mee deed aan de singelloop. Daarna had ik snel even tijd om wat voor school te doen en moest ik om 12:00 uur alweer gaan werken. Ik werkte tot 17:00 en 's avonds kwamen mijn opa, oma, neefjes en nichtje langs.


Ontbijtje, made by me. Ik ben altijd degene die als allereerst wakker is op zondag ochtend, dus ik maak meestal het ontbijt.

De zondag avond afsluiten met een lekkere gourmet met de familie. Mijn oom en tantes zijn er niet bij want die zitten in Griekenland. Deze foto stuurden we naar ze. Mijn moeder staat hier trouwens niet op, want die maakte de foto.. het was heel erg gezellig! Nu weer flink aan de slag voor school, helaas...

1 opmerking:

  1. Wat een leuke nieuwe schoentjes! Grappig, ik woon ook op kamers in Tilburg :) (Momenteel in het buitenland). Leuke studentenstad he?!

    BeantwoordenVerwijderen