TENTAMEN WEEK

Niet zo uitgebreid deze keer, maar dat ligt aan mijn tentamen week waar ik nu middenin zit.Maandag bracht ik de dag thuis door, ik leerde al wat voor mijn tentamens maar maakte me vooral niet te druk en had er volle vertrouwen in! Dinsdag idem dito, ik leerde wat, genoot van mijn vrije tijd, lunchte met mijn moeder in de tuin (heerlijk weer was het toen nog) en belandde 's avonds nog heerlijk op de bank voor de tv. Woensdag begon het dan, Duits stond op het programma, ik besloot om met mijn vader mee te rijden naar Tilburg, zodat ik nog wat op mijn kamer kon leren en daarna rond de middag naar school zou gaan, mijn mondeling was namelijk als allerlaatste om 15:20! Gelukkig ging het goed en weet ik al zeker dat tentamen nummer 1 binnen is! Ik trakteerde mezelf op een caramel cappuccino. Daarna reisde ik naar huis want mijn vader was jarig en dit wilde ik natuurlijk wel mee vieren. Donderdag kon ik lekker uitslapen en bereidde ik me voor op mijn tentamen van vrijdag/maandag erop. Vrijdag reed ik weer met mijn vader mee, Engels stond op het programma, geen idee hoe ik dat heb gemaakt, we zien het wel. 's Avonds werkte ik de koopavond en was ik de Bob naar een verjaardag van een vriendinnetje! Ik ging een beetje op tijd naar huis, want de zaterdag stond er weer een dagje werken op het programma. Omdat ik pas om 12 uur hoefde te beginnen besloot ik om 's ochtends nog wat te leren met een mega ontbijt (zie rechtsboven). Toen ik thuis kwam aten we een pasteitje met sla (zie midden rechts) en dronk ik een glas prosecco (oke, 2 glazen!) Ook de zaterdag ging ik weer op tijd naar bed, omdat ik toch nog wel behoorlijk wat moest leren. Zondag stond ik op tijd op, maakte ik een verse muntthee (links onder),trok ik een lekker easy peasy outfitje aan (midden onder) en begon ik weer met het leren van de stof voor maandag. Rond een uur of 4 was ik er wel klaar mee en een uurtje later vertrokken we naar familie. Mijn opa en oma zijn precies vandaag 55 jaar getrouwd en dat vierden ze gisteren avond met een gezellig etentje bij Merlijn in Oosterhout.... hier later meer over. Nu ik dit typ zit ik met 3 dubbele wallen en enorm vet haar achter mijn laptop.. tentamens zijn niks voor mij, ik kan niet goed plannen en het bezorgd me STRESS, 1 troost: nog maar 4 te gaan! Wish me luck :)

2 opmerkingen: