DIARY #8

Een week vol werken aan school,bij mijn bijbaantje, gezellige sinterklaas avondjes en nog veel meer! Scroll vooral lekker naar beneden en zet maar een reactie neer. Oke, heel flauw ik was nog even in de sinterklaas stemming, want ik rijmde er wat op los dit weekend! Aan alles komt een eind, en zo ook aan dit heerlijk avondje van sinterklaas, nouja heerlijke avondjes in mijn geval.... we moeten weer een jaartje wachten voordat de oude man weer terugkeert naar NL. Gelukkig komen er nog genoeg leuke en gezellige feesten aan, dus ik zal me vooral niet hoeven te vervelen de komende weken.

Nou, geweldige afbeelding om mijn post mee te beginnen.. maar zo begon mijn maandag ochtend dus. Ik had met mijn projectgroep afgesproken op school, maar de reis er naar toe was al een hele opgave.

Ik besloot om met de auto naar school te vertrekken! Lekker rustig muziekje op en geen last van de storingen. Oja, mijn snapchat foto's zijn super langwerpig dus ik plaats deze maar even op zijn zij.

Dinsdag weer op school, werken, overleggen, werken en overleggen. Druk, dat is het beste woord om te omschrijven hoe ons project nu verloopt. We hadden ons adviescollege erg laat dus ik zat tot vrij laat op school te werken.

's Avonds lekker op de bank met een kopje thee.


Woensdag en donderdag werkte ik lekker thuis aan het project, ook haalde ik nog veel cadeautjes voor sinterklaas. Hier droeg ik m'n nieuwe shirtje + vest, zit lekker hihi. Wat een bad quality trouwens....

Vrijdag, gedichtenstress! Zoals jullie hierboven zien is alles goedgekomen: laat de pakjesavond maar beginnen!

We hebben er zin in!

1 van mijn cadeautjes, een fish-eye lens voor op m'n iPhone, ik vind het echt een super leuk effect! Mijn andere cadeautjes laat ik nog zien.


Zaterdag ochtend: opruimen van mijn kleding, surprise afmaken en snel door naar het werk!
Na het werk kleedde ik me snel om en vertrok ik naar mijn opa en oma waar de rest van de familie al was. We vierden daar namelijk met z'n allen ook sinterklaas!

Iedereen maakte een surprise voor elkaar en kocht daarbij wat cadeautjes. Ook kreeg iedereen een gedicht. Mijn oom had mij dit jaar en maakte een hele grappige surprise, ook kreeg ik een selfie stick die ik natuurlijk meteen wilde uitproberen. Hierboven sta ik met mijn oma.

En met mijn moeder :)
Op zondag sliep ik heerlijk uit en deed ik wat ik nog moest doen. Daarnaast ging ik met mijn moeder een kerstboom halen die ik vervolgens helemaal inrichtte. Ik vind het best goed gelukt! Zo'n boom brengt gelijk weer wat meer sfeer in huis met deze donkere en koude dagen!

2 opmerkingen:

  1. Tof telefoon hoesje heb je, en de boom staat ook mooie te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, zo'n maandagochtend met geen ov. Dan heb ik er dus gelijk geen zin meer in haha! En toevallig, ik heb met Sinterklaas ook een selfie stick gehad haha! X

    BeantwoordenVerwijderen