AFGESTUDEERD


Finally, TMO is over! Ik ben afgestudeerd en mag mezelf vanaf afgelopen vrijdag bachelor in Fashion Business administratie noemen! Na 4 maanden stage en een scriptieonderzoek had ik afgelopen week mijn afstudeerpresentatie. Ik was enorm zenuwachtig en stond te trillen op mijn benen tijdens de presentatie. Maar na de presentatie waren daar DE verlossende woorden: JE BENT GESLAAGD! Ik kon niet meer stoppen met lachen en mijn cijfers interesseerde me niet eens, ik ben gewoon klaar! Een last die van mijn schouders viel, want na 3,5 jaar studeren was ik toch best wel een beetje klaar met school. - ik weet het, 3,5 jaar is nog niets! Samen met mijn moeder ben ik naar het eerste de beste cafe gereden, om er een lekker wijntje op te drinken: die had ik wel verdiend na al dat harde werk! Mijn lieve opa en oma zijn 's avonds langs gekomen om het goede nieuws te vieren en ik ging, na een lange dag met veel emoties, met een heerlijk gevoel mijn bed in!

 Voor nu kan ik me focussen op mijn nieuwe fulltime baan bij mijn voormalige stagebedrijf, ontzettend mooie kans die ik heb gekregen en waar ik nu voor kan gaan! Ook heb ik een nieuwe kamer in Amsterdam, die lekker dichtbij mijn werk is. Geen weekendbaantje meer, maar weekenden vrij en meer tijd om dingen te doen die ik echt leuk vind, zoals bloggen! Ik heb dit alweer een veel te lange tijd niet gedaan, maar realiseer me nu dat ik meer tijd krijg om zulke dingen weer op te pakken! 

2 opmerkingen: