ZARA WINTER BRR



Pff normaal zou het rond deze tijd van het jaar toch best zonnig moeten zijn? Ik heb het serieus nu al koud en zit met een deken om me heen achter m'n laptop. Misschien heeft mijn verkoudheid er ook wel iets mee te maken. Of misschien ben ik gewoon verliefd geworden op het warme weer na mijn reizen deze zomer. Ik bezocht 2x Istandbul (super mooie stad!), Ibiza en Mallorca en wat heeft dat me goed gedaan. Ik wilde niet meer terug, en besloot dus ook dat mijn droom is om in het buitenland te gaan wonen. Maargoed, dat zit er voorlopig nog niet in en zullen we het met de komende regenachtige dagen moeten doen. Er zit ook wel een leuk dingetje aan dat het weer wat kouder wordt, namelijk de nieuwe collecties. Ik bekeek die van Zara deze week en daar zitten echt wat mooie items tussen. Ik heb mijn favorieten hierboven geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten