DAY OFF



blouse zara - short costes - shoes uit istanbul
Sinds maandag is m'n opleiding weer begonnen, ik zit inmiddels in semester 5 en merk dat het me allemaal steeds makkelijker af gaat. Ik heb tot nu toe al mijn vakken gehaald en ben al officieel over naar semester 6 jeeeeej! Dus dat betekend dat ik dit semester helemaal niets hoef te doen, nee grapje :) Wel zijn mijn roosters allemaal een stuk leger dan de afgelopen semesters en heb ik dus meer vrije tijd... vind ik op zich niet heel erg. Gisteren was ik zelfs een dag vrij en genoot ik van het lekkere weer. Ik maakte weer eens wat foto's van m'n outfit en kreeg vervolgens een enorme allergie aanval dus lag ik de rest van de middag op de bank in de tuin. Vandaag ben ik weer wat uurtjes naar school geweest en momenteel zit ik weer op mijn kamertje in Tilburg, waar ik zo meteen een heerlijke pasta met zalm & avocado ga maken, jummie.

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk gevoel dat je zeker weet dat je over bent! Superleuk bloesje heb je aan! (en hoe was je pasta met zalm en avocado? :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm vrije tijd, zeker niet verkeerd! Ik vind je outfit heel erg mooi, gave shorts!

    BeantwoordenVerwijderen