EASY PEASY SMOOTHIE


 Misschien wel een heel makkelijk drankje om te maken, maar wel een ontzettend lekker drankje! Je hoeft alleen maar 2 ingrediënten te mixen en klaar ben je! Zelf vind ik deze optimel drink al een hele tijd goddelijk lekker. Maar voor de verandering voegde ik wat aardbeien toe en dat smaakte verrassend goed! Het maakt het net wat minder 'kokos'-achtig en wat zoeter. Fijn drankje op een warme zomerdag, die helaas al voor een groot deel voorbij zijn hier in NL, maar dat terzijde. Voor op een regenachtige dag als vandaag is het ook een lekker tussendoortje. Misschien binnenkort ook nog eens wat andere combinaties bedenken. Deze is in ieder geval geslaagd! 


Ik gebruik een blender in een wat langere vorm, zo kan ik beter inschatten hoeveel ik nodig heb voor 1 glas. 


1 opmerking: