3 DWAZE DAGEN


De 3 dwaze dagen, twee jaar was ik razend enthousiast en kocht ik uiteindelijk niets uit een van de boekjes, maar ging ik voor een paar Uggs van de nieuwe collectie. Vorig jaar boeide het me helemaal niets en keek ik niet eens in een van de boekjes. Toen vorige week een mail in mijn mailbox verscheen met daarin de 3 boekjes voor komende woensdag, donderdag en vrijdag werd ik toch wel weer nieuwsgierig. Ik ging naar de site om de boekjes te bekijken en zag dat er dit jaar verrassend leuke artikelen verkrijgbaar zijn tijdens het 3-daagse festijn. Zo vind ik - ondanks dat ze volgens verschillende bloggers echt niet meer kunnen - de leren Uggs die woensdag verkrijgbaar zijn erg mooi. Ook het Calvin Klein t-shirt en de Tommy Hilfiger enkellaarsjes zouden best aan mijn garderobe mogen worden toegevoegd. Hierboven een collage met al mijn favoriete items uit de 3-dwaze dagen boekjes! Wat vinden jullie van dit festijn en hebben jullie al items op het oog?

1 opmerking:

  1. Ohh die Tommy laarsjes zijn heel mooi! Ik heb me zelf eigenlijk helemaal niet verdiept in de Drie Dwaze Dagen! Ik zie wel onwijs veel mensen met gele DDD tasjes lopen, haha, leuk om te zien. Misschien ga ik morgen toch nog even een kijkje nemen bij de Bijenkorf, al is het alleen maar om die drukte (voor de laatste keer) te kunnen zien! ;)

    - Saskia

    BeantwoordenVerwijderen